10 de desembre 2010

Viatge d'anada i tornada (Gerard Piqué)

Un altre llibre llegit: En realitat m'agrada portar el compte de quantes pel·lícules veig i quants llibres llegeixo en un any, per aquest motiu -ara que he vist que les xifres són baixes- ara que és desembre m'espavilo "una mica més" a llegir xDDD. Tot i que m'ho prenc amb molta calma (només quan vaig amb tren fins a Blanes, i això cada cop és menys)
.
Aquest llibre, en realitat, és curtet. A més, es fa molt amè! Està escrit per ell mateix (o algú que l'imita molt bé).
Ha redactat el llibre amb un to molt informal, m'encanta... i això que no sóc fan del Piqué... sempre he sigut més del Valdés, jo! (en plan killu). Però mira, el vaig veure a la biblioteca i apa.
.
És el llibre de la seva vida com a futbolista, des de les categories infantils fins a campions de tot, passant pel Manchester i tal. Explica també moltes anècdotes, sobretot amb el Fàbregas o el Puyol (res d'en Valdés T_T).
La que més gràcia m'ha fet és la que un dia van agafar l'actimel del Cesc, el van buidar i el van omplenar de puré de patates. :-)
.
Bé, casualitats de la vida: http://twitter.com/3gerardpique
Ara he descobert que el Gerard Piqué s'ha fet un Twitter just aquesta setmana, el dia 8. Abans faig l'entrada abans es fa Twitter!!
S'haurà de seguir doncs! :) (és que des de la lectura que ara m'agrada més, jajaja!)
.
Llegir el primer capítol (Ed 62)

2 comentaris:

Moroboshi ha dit...

No sé del cert quins són els processos que se segueixen per a dur a terme un llibre "d'un famós", però suposo, i no crec que m'equivoqui, que hi ha un periodista entrevistant-los i després ho redacta aplicant-hi l'estil adequat. De tota manera, hem de confiar en què són coses que ha dit ell de veritat.

Per què et sorprèn que no parli del Valdés? Són amics íntims (pregunto, no ho sé)?

T'agraden els "quillos"? Eli, no m'ho esperava, de tu... XD

Akiko-chan ha dit...

A principios de año siempre llevo la cuenta... pero en cuanto llego a 30 por allá por mayo ya desisto... xDDDDDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails