18 de desembre 2010

Punts estrella i carpetes universitàries

Ara que s'acosta Nadal he volgut fer-me un regal a mi mateixa i, com que no tinc molts dinerons, he optat per mirar quants Punts Estrella de La Caixa tinc i canviar-ho per alguna coseta (el mateix he fet amb els punts Vodafone, però encara no m'he decidit per cap mòbil)

Mentre mirava el catàleg de La Caixa, he vist que pots canviar punts per carpetes universitàries. De fet crec que ja ho vaig veure fa temps... (ja havia canviat punts al 2006, quan el Barça va guanyar la lliga i segona Champions i jo era d'erasmus a Itàlia: vaig pensar que una bandera del Barça a Viterbo quedaria la mar de mona!). I bueno, el que no entenc és perquè algunes carpetes són "més cares" que les altres. No, de fet, el que no entenc és perquè hi ha carpetes universitàries al catàleg de punts estrella...

La més barata és la de la Universitat Internacional de Catalunya, que pot ser vostra per 400 punts:
.

I la més cara és la de la UaB, per 625 punts estrella:
I si el que voleu és la carpeta de la UB, us costarà 450 punts.
Ara bé, si realment no teniu els punts necessaris i us fa molta i molta il·lusió, jo us podria donar la meva, que aquest any no l'estic utilitzant.
Qui sap si podria extreure'n algun benefici si la poso a eBay... XDD
.

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

La carpeta fue la cosa que más ilusión me hizo!!! Yo aún uso la mía! ^^
En el ciclo solo me regalan mochilas...xDDDDDDD

Eli R, ha dit...

jajaja las mochilas molan! ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails