17 de desembre 2010

Pensaments de divendres (per dir algo)

Yahoo vol matar a Delicious!

La veritat és que no em sento identificada amb el problema, perquè tot i que hi estic registrada, mai vaig arribar a ser capaç d'organitzar i ordenar els preferits!
Ara l'únic que penso és amb el Delicious de DIXIT... però no com una desgràcia. Vull dir, que tanqui una eina és només una oportunitat d'obrir-se cap a noves :-)
Si demà per exemple tanqués Facebook... doncs bueno... aniríem cap a una altra. La necessitat ja ha estat creada, per tant, no per morir Facebook la gent deixaria de contactar amb els demés... és com el tancament de Napster: no va ser la fi, sinó l'inici d'una nova etapa.
Com era aquella frase de la Bíblia? "quan Déu tanca una porta, obra una finestra"
.
Aquest cap de setmana m'espera molta feina... massa pel meu gust. Però espero que tot el fagi aquest cap de setmana es transformi en algo bo d'aquí unes setmanes (lo que em recorda que estic matriculada a dues assignatures i com no em posi les piles no em llicenciaré mai ¬¬') Pensar en tot plegat em fa MANDRA.

Ara bé, la vida segueix "sent guai". Sí, sóc força feliç (bé, segueixo rallada pel bulto del coll, però que hi farem). Sóc feliç i intento despertar-me cada dia amb la idea que he de ser feliç. És com si cada dia sopés un llibre d'aquests d'autoajuda de frases boniques i consells evidents i pel matí ho tingués assumit. ^^

A sobre d'aquí pocs dies és
Nadal.
He de fer fotos als galets i a les llumetes!!!!!!!!!! ^^

.

1 comentari:

Nodami ha dit...

uahhhh que maco aquest post!!!
et cito: "...el tancament de Napster: no va ser la fi, sinó l'inici d'una nova etapa." uahhhhh que potito!! snif snif m'he possat sentimental i tot!! vinga que tenim feina!!! a treballar!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails