16 de desembre 2010

Paranoies hipocondríaques

Fins ara mai m'havia plantejat que jo podria ser "hipocondriaca" (no sé si va amb accent o no).
Normalment mai vaig a cap metge, i a vegades em fa mal algo però passo bastant...
.
El cas és que ja va començar que la cadera (el meluc) em feia crec-crec. Però crec-crec de veritat!! i un dia, abans d'anar a Xile, com que em feia molt mal doncs m'ho vaig fer mirar. No era un problema greu i encara estan les radiografies por ai, a l'espera que s'ho miri un traumatòleg tal com em va dir el metge general a qui li vaig portar.
.
Però resulta que també tinc un bultu al coll:
I fa temps que el tinc! i abans d'anar a Xile el metge (med. general) em va dir que no era res, però que vigilés si el bultu creixia o em feia mal.
Doncs messos després m'està fent mal, me'l noto inflat... NO SÓN PARANOIES MEVES!
I ningú em fa cas! T_T

Ahir vaig nar al metge. Em va fer una ecografia i per si acàs em va fer unes radiografies. I diu que no hi ha res. No sé, vosaltres veieu algo?
(sí, sóc jo, no havia escanejat mai una radiografia,
però m'estic tornant fan d'escanejar-ho tot)
.
I exacte: la radiografia no és de la zona coll, sinó de més abaix per si hi hagués no sé qué (jo sóc bibliotecària, no metgessa, o sigui que no hi entenc).
M'ha dit que em faci anàlisis de sang per descartar coses.

Mira, no sé. Jo tinc un bulto, i em fa mal!!! -_-
Vale que no sigui res greu....... però algo ha de ser, no???

Estic rallada! ¬¬

4 comentaris:

Míriam ha dit...

A lo mejor es un quistecito o.o De todos modos si tienes que hacerte un análisis de sangre y todo... no sé, yo esperaría a ver qué sale >.<
Aunque la verdad, no sé para qué te ha hecho una radiografía si no sale el cuello o.o! Hubiera tenido más sentido sacar una muestra del bultito para ver qué es.

Suerte, Eli!!

tidusin ha dit...

No et rallis!!! sobretot perque vas al metge davant de qualsevol dubte, que es el que s'ha de fer... Ja veuràs com no es res!

Nodami ha dit...

Totalment d'acord amb Míriam i Tidusin!!! als metges, ni cas!!! Si et fa mal, morfina, com House!!! jajajajaja
ara sí, en serio, doncs el que jo faría: canviar de metge, i trobar un que com a mínim m'ascoltés!!! ara, no hi pensis gaire, que segur no es res, jo també tinc un embalum en l'espatlla (he fet servir el tradu de softcatalà ^_^), em fa mal, i ja porto..... 15 anys? o sigui que..... a lleguir Yotsuba!!!

Moroboshi ha dit...

Jo sóc com tu, passo de metges. Principalment perquè em fa molta mandra anar allà, i és que no t'ho resolen amb una visita, no. La primera és per fer-hi una ullada, et citen per a un altre dia, si es decideix operar, ja tens un tercer dia per a l'operació, després un altre dia per treure punts, després un cinquè per veure com ha quedat. Un rotllo. Les últimes coses que m'he fet han estat d'aquestes, quists de greix. Acostumo a passar de la cinquena, jo ja veig si estic bé. I una vegada el dia de l'operació havien tingut un tall de llum i me la van canviar de dia, o sigui que 6 dies perduts en total.

Ara, si una cosa que tinc persisteix i arriba a ser un problema sí que hi vaig. I si cal canviar de metge, es canvia. Jo tenia acnè als 22 o 23 anys, encara, i la meva dermatòloga no em volia donar medicació, deia que era massa dura. Sí, ho és, però calia. Vaig canviar de dermatòloga i me les va receptar.

Un bony o protuberància al coll, si és de greix i petita com una que tinc jo al lateral, no passa res. No marxa mai, però no fa res. Però no t'hauria de fer mal.

Conclusió: com tu dius, Carpe Diem. I a sobre amb optimisme, que no defalleixi. Perquè no se sap quants dies més duraràs. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails