21 de desembre 2010

Nadal a Barcelona, capítol 1

M'encanta el Nadal (ho he dit ja, oi??)
.
L'altre dia vaig fer fotos a les llumetes de Nadal, a Barcelona. No són les millors fotos del món, però són fetes amb il·lusió, com quan els nens veuen arribar els Reis ^_^
Em va encantar trobar-me, a Portal de l'Àngel, uns arbres de llums de color lila, súper macos. Us poso dos fotos de dos diferents:
..
La Rambla repeteix llums, aquest any.
L'any passat, quan vaig veure els arbres per primera vegada vaig flipar de lo macos que eren! per foto no s'aprecia, però tenen una llumeta que va baixant i fa l'efecte que a cada arbre hi nevi. L'any passat treballava a la Rambla (oju, de bibliotecària eh! que sino especifico, queda fatal:P) i era preciós tot plegat. I aquest any repeteixen, m'encanta!!! ^_^
..
I aquí un altre carrer, decorat amb Pares Nöels:
..
Una altra foto del Portal de l'Àngel:
..
I aquesta última, ben a prop de casa meva. Llumetes en forma d'arbre amb la Sagrada Família de fons.
..
I sapigueu que això encara no s'ha acabat. Per Nadal no em desenganxo dels carrers ni de la càmara! ^_^
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Noia, a mi també m'encanten els llums de Nadal... però aquest any, com a Santa Coloma s'han embutxacat tot el que hi havia... No en tenim :(

En fins...

Molt xules les fotos, Eli! ^^

María

Carolina ha dit...

Són unes fotos molt macas! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails