06 de desembre 2010

Fem com els controladors aeris!

Això dels controladors aeris és una mica caòtic.
Jo he canviat d'opinió tantes vegades que al final ja no tinc opinió (és el que passa quan vols opinar d'una cosa que no saps, no us passa??) ^^

Però com que jo no sóc controladora àeria, sinó bibliotecària, doncs proposo q els bibliotecaris de Catalunya ens unim, fem vaga i deixem els taulells buits :P

Transcripció:
- I com torno el llibre?
- Ja m'han fotut el pont, jo volia agafar dues pel·lícules
- He trucat a tres biblioteques i totes igual!! Ara com agafo el llibre de postes?

2 comentaris:

Míriam ha dit...

Estic desitjant posar-me a treballar de bibliotecària per a poder fer vaga =D!

Anònim ha dit...

Estic en contra de totes les vagues.

No sé com s'hauria de resoldre les divergències, potser els jutges haurien entendre sobre els temes de convenis i executar laudes justos d'obligat compliment.

Les vagues no és la solució, a més generen diferències molt importants en els treballs.

Com a exemple, el sector geriatric, 365 dies d'activitat, només dos torns diaris, de manera que es superen les 8 hores en el torn, treballant de nit, festius, nadal, cap d'any, salaris de 13.000 (tretze mil) euros anuals , amb escassa força sindical, pel que una vaga no serveix per a res,

Controladors, 365 dies d'activitat, 3 torns diaris, nits, festius, etc., Salaris de 200.000 (dos-cents mil) euros anuals, privilegi de poder paralitzar un país i generar milions d'euros en pèrdues per una vaga.

Ataraxia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails