25 de novembre 2010

Els meus petits vicis (2)

Fa un temps us vaig parlar del joc del Pet Society i el FarmVille (els meus petits vicis confessables). La veritat és que els estic començant a aparcar perquè la feina se m'ha triplicat (el que s'ha de fer per arribar a final de mes amb una mica de decència! º_º)
Bé, doncs sí que he deixat una mica de banda aquests però m'he enganxat a un altre. Però no vicia tant (o si més no, és més simple i no requereix passar-hi tanta estona ijijij). És el MONSTER WORLD!


És com el joc de la granja, però amb parcel·les més petites i amb coses més guais. Per exemple: podem plantar ampolles de refresc, flors-cor, plantes cactus, barres de caramel (candy cane), làmpares d'Aladín, pizzes, gelats....

Es tracta de fer bones ventes per optimitzar els guanys. Compres i véns. De tant en tant s'acosta un robot que es diu Robert i et compra els productes per un mínim del 10% més del preu de mercat.
Tot un joc d'estratègia, ja ho veieu... ijijijijij

I si una planta se't mor, pots reviure-la amb una vareta màgica (no té tantes limitacions estrictes com el FarmVille, i aquí tens missions per anar fent i tal).

Amb això no vull dir que deixi de banda la meva granjeta virtual (considero que és el joc més ben fet de la petita història del Facebook). Quasi cada setmana surten coses noves i la veritat és que s'ho curren per no perdre usuaris.

Mola, mola. Els jocs de facebook són lu millor ^^

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Ja fa temps que procuro fugir dels jocs de Facebook, perquè m'enganxaven tant que la productivitat es reduïa a 0 jajaja. No em temptis...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails