24 de novembre 2010

Club Renoir

M'he tornat a aficionar al bon cine (m'encanta la vida barcelonina ^_^).
.
Dilluns vaig anar a veure "Pa Negre" (brutal, molt bona). He de reconèixer que mai havia vist una pel·lícula en català al cinema i en tres setmanes n'he vist dues. I com diu el meu amic Toni, ja és bo que dues pelis catalanes (o sigui, fetes a Catalunya) estiguin en cartellera i a més, siguin bones.
De Pa Negre en parlaré diumenge (drama en tots els sentits i no recomanable si no us agrada veure pelis tristes) [Jo és que sóc fan: si la peli no em fa plorar ni patir, no m'agrada (les comèdies no em fan riure i les d'acció em fan adormir) (sóc rara! xD)].
Ara bé: ANEU A VEURE HEROOOOOOOOOOIS. No és comèdia, ni drama. És una peli d'emocions i nostàlgia. La millor pel·lícula catalana que s'ha fet mai!! :-)
.
Bé, el cas és que jo estava traient el tema del cine perquè voilà:

Potser els millors cines de Barcelona siguin els Verdi... però per mi ho són els Renoir, que hi he anat molt més :)
I ara tenim unes targetes que fan que el cine et valgui sempre en preu reduït (bé, sempre sempre no: només de dilluns a divendres i no festius... però és quan acostumo a anar al cine!).
Bé, qui s'ha fet la targeta DUO és un amic meu, però espero que em deixi ser la seva acompanyant durant molts i molts de dies.... (^_^) .... [...]

La propera serà HARRY POTTER. Fa dies que la vull veure, ja estic tardant. Per sort la fan tb al Renoir! ^^

1 comentari:

Moroboshi ha dit...

Gràcies per esmentar-me! :) Però deixa'm matisar una cosa: de pel·lis catalanes n'hi ha hagut moltes. Fetes a Catalunya, sí, i amb actors catalans. Però... gairebé sempre són rodades en castellà. Després ens les passen en català per TV3, però queda estrany. La circumstància que es dóna amb Pa Negre i Herois és que són pel·lis en català! I a sobre bones!

Això del Club Renoir m'ho vaig plantejar fa temps i vaig decidir que no em sortia a compte perquè dec anar al cine 2 cops al mes com a màxim, normalment 1, i pagar els 25 euros que crec que són... no em surten els comptes, com deia. Ara, a mi m'agraden més aquests cines que no pas els Verdi. Raó: els caps de setmana no agafen Carnet Jove ni fan descompte enlloc, però divendres sí que en fan, als cines doblats. I als Renoir. Però als Verdi no! I a més tinc un Renoir a 10-15 minuts caminant. :P

Per acabar, a mi m'agraden les pel·lícules de qualsevol gènere, però el que més m'agrada és el drama, i si pot ser tragèdia, històries tristíssimes amb final infeliç o agredolç, malentesos sense solucionar, etc. M'agrada que em fotin patir. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails