28 de novembre 2010

CiU no és el millor, però vull que guanyi

Poc queda ja per finalitzar les votacions.

Veurem que passa... Com he dit ja moltes vegades (no ho amago), jo sóc votant de CiU. Reconec que no és el millor partit del món (de fet, quin ho és?) ni l'Artur és el millor polític del món (repeteixo: quin ho és?) però vull que CiU guanyi les eleccions.

Com a votant de CiU ja he vist dues vegades com sent la força més votada, s'ha hagut de quedar a l'oposició... posant per president un home que, si bé no és mala persona, no és el prototip de president que alguns volem per aquest país.

Ara bé. Si Mas es converteix en president pactant amb qui no convé o si en els propers 4 anys (suposant que presideixi) veig alguna cosa que em molesta profundament (com alguns votants actuals de PSC s'han trobat amb el Montilla i algunes de les seves decisions desafortunades), retiraré el vot i a les properes votaré una altra cosa.

Per altra banda, dir que els dies que hi ha eleccions m'encanten. M'agrada molt anar al col·legi electoral i trobar-me amb gent del poble! Mai m'ha tocat estar en una taula però sempre ho he volgut.... hauria d'haver-hi una llista per apuntar-s'hi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails