07 octubre 2008

Negar el miedo, no hará que desaparezca

Avui al pis hem vist la pel·lícula de Cobardes.

La primera peli d'aquesta parella de directors (Corbacho i Juan Cruz) em va agradar molt. Com ja he dit en vàries ocasions, el cine espanyol m'encanta, però "Tapas" vaig trigar força en veure-la, perque pensava que era la típica espanyolada barata per la qual no val la pena pagar.
Tot i així la vaig acabar veient, i em va agradar molt.


Cobardes també m'ha agradat molt. Aviam, els nens no guanyaran el Goya a la millor interpretació, però crec que la idea és clara i està ben exposada.
Més enllà del bullying (eix argumental central), la pel·lícula ens demostra que tots som cobards. Tots vivim sota pressions i amb una por constant a fallar als qui confien en nosaltres.

No és la millor pel·lícula del món, però sense dubte, jo la recomano!

Y da igual que tengas una alarma, porque cuando tienes miedo, nadie la oye...
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails