01 maig 2008

Adéu "metro"

Ahir, tal com vaig dir, vaig acabar de repartir diaris pel matí. La veritat és que ha estat una temporada curta, però per causes variades. A mi en realitat la feina m'agradava! L'únic inconvenient era aixecar-se a les 6, però vaja, tampoc és tant! amb una mica de sort cada dia entre les 9 i les 9:15 ja estava, i podia dedicar la resta del dia a fer més coses.

Casualment no vaig marxar amb les mans buides: hi havia una altra promoció! Bé, ni eren gelats ni tampoc ho repartiem nosaltres, però resulta que els del "20 Minutos" estaven donant begudes isotòniques de lima ("Isostar-lima"). I eren grans eh! (veure imatge)

Nosaltres (erem dos) ens vam acostar disimuladament a la competència i ens en vam endur una caixeta de 12. Vam obrir-ne un parell. No estaven mal...
Molta gent, veient les ampolletes allà al terra ens deien: "no me das el agua?"... I clar, em vaig fer un fart de dir "no, estas son NUESTRAS. Vaya a los del 20 Min..."

Que no ho veien que en teniem poquetes???

Finalment a les 9 vam anar a deixar el carro de diaris buits i ens vam trobar als de la compètencia, a plena Plaça Catalunya, repartint ampolles sobrants a tort i a dret.

Jo vaig anar, vestida de Metro (expresament) i els hi vaig dir que volia una caixa sencera. Potser si haguès anat de "normal" només m'haguèssin donat una ampolla! [Si una cosa mola, es que no hi ha competència entre repartidors jiji] --> Sempre hi ha excepcions: un cop em vaig trobar amb una repartidora que m'eclipsava i només repartia els seus! no em va dir ni hola! serà imbècil! Ni que ens hi juguèssim la vida!!! jajajaja

Bé, total, que entre els gelats de dimarts, les aigues de dimecres i els Kit Kats i els Graninis de divendres passat, es pot dir que he tingut un bon "finiquito" jajajaj


(La meva última i casi única foto repartint, jajaj. Vaja, no se'm veu la cara, jajajaj)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails